Sari la conținut

Proba de Poligon

Proba 1

1. Plecarea de pe loc , fara ajutorul motorului , impinsa 5 metri
2. Urcarea pe motocicleta , semnalizare , asigurare , plecare , mers sinuos printre cele 5 jaloane
3. Trecerea printre cele 3 porti si executarea de opturi intre cele 4 jaloane , 3 intr-un sens si 3 in sens invers
4. Deplasare in linie dreapta 47 metri cu bratul stang ridicat la orizontala
5. Semnalizare si efectuare viraj la stanga cu viteza redusa , pana la punctul de plecare

Proba 2

1. Accelerare pana la 50 km/h , de la punctul de plecare pe distanta de 47 m , in treapta a II-a sau a III-a de viteza
2. Ocolirea obstacolului – poarta 2 – cu mentinerea directiei de deplasare
3. Franare in interval de 16,5 m cu schimbarea treptelor de viteza
4. Semnalizare si viraj la stanga
5. Accelerare pana la 30 km/h pe distanta de 30 m
6. Ocolirea obstacolului – poarta 2 – cu mentinerea directiei de deplasare
7. Accelerarea la peste 50 km/h pe distanta de 14 m
8. Franarea cu frana din fata si frana din spate incepand de la ultimele doua jaloane , pe distanta de 16 m , cu oprire la punct fix (locul de sosire) , unde va urca motocicleta pe cric si ridicarea bratului ca semnal de terminare a probei de poligon


Dupa terminarea cu brio a probei de poligon , se trece la proba de traseu . Aceasta se sustine impreuna cu instructorul pe motocicleta , examinatorul urmandu-ne intr-o masina de unde va comunica candidatului prin statie traseul de urmat . Proba de traseu are durata minima de 20 de minute .